2013. augusztus 2., péntek

37. fejezet ♥ 1/1 ♥ = Széles orrú békagyík XDD ♥

                                                                                     
(Széles orrú békagyík)

 A reggelem nagyon furcsán kezdődött. Ecsetelem:

1. Beni ébresztett. Hajnali ötkor kopogott a szobám ajtaján. Én: Mi van? Szörnyecske van az ágyad alatt,és félsz elaludni?-szekáltam. ( amúgy nem szokásom bántani,csak dühös voltam az ébresztés miatt)
* Neeem,nem vagyok dedós. Izéé...szóval, tudod van egy osztálytársam,ööö
* Nyögd már ki!-szóltam rá
Erre komoly arcot vágott,még a hangja is komolyabb lett.
-*sóhaly*  van egy lány az osztályban,Lili. És nagyon kedves,meg okos,és ...
Itt félbeszakítottam.
* Beni,Beni, neked tetszik az a lány.-nevettem. Az álmosságomat pedig már el is felejtettem.
* Ez így nem teljesen igaz!-háborodott fel.
* De,de!-kuncogtam.
* Na jó,térjünk a lényegre! Mit szeretnek a lányok?
* Először is,milyen ez a Lili? Csajos? Sportos? Félénk? Vagy vagány ?
* Háát,kicsit félénk,de jó fej.
* Légy nagyon figyelmes,de ne tolakodó.Érdeklődj az iránt amiét ő is.
* És ez szerinted bejön?
Na,ez volt az a pont,mikor nem tudtam el folytani a nevetést
A kis Rómeó! XD
Mivel már nem tudtunk  vissza aludni,lementünk a konyhába regelit készíteni anyuéknak.
* Ha kapnak egy kis meglepit,anyu engedékenyebb lesz.-vélekedett Beni.
Azt leszámítva,hogy Beni egykis tojáshéllyat is tett a rántottába,egész jól sikerült.
* Pfujj! mi ez a kajámban?-kérdeztem undorodva.
* Tojáshéj.-vágta rá lazán az öcsém.
* Pfujj!-köptem ki.
* Bocs,azt hittem ROPOGÓSAN szereted.
* De,ennyire ne legyen!
Második fura dolog: Linett a suliban.Kedves volt velem(!?) Még azt is felajálotta,hogy segít a németekkel.

 * Köszi,izé,de miért?-valahogy nem bíztam a hirtelen jött kedvességében,hiszen tegnap még a facebook falamra posztolgatott undok megjegyzéseket.
* Hát tudod,felebaráti szeretetből.Meg tudod,én nagyon jól beszélek németül.
Linett meg a szeretet?
* Írtam nektek egy cetlit,azzal amit illene mondatok majd nekik.
* Odettenk,Vandának és Aminak is?-ámultam.
* Ahha. Itt vannak.
* Köszi.-Mi lehet vele? Azt hittem utálja Odettéket?
Pár perccel később megérkeztek a lányok.Ők is csodálkoztak Linetten.
* Szerintem rájött,hogy eddig milyen bunkó volt velünk,és így próbál engesztelni.-találgatott Odett.
* Szerintem Linettet elrabolták az ufók,és kicserélték a jófej klónjára.-gondolkodott Amina.
* Am,ugye ezt te se hiszed el?-kérdezte Vanda.
* Nevess csak! Mi lesz,ha legközelebb téged rabolnak el? Vagy Rebit és Odettet?-most elsápadt * És ha engem?Nem akarom,hogy elvegyék az agyamaaat!!
* Nyugi,biztonságban vagy,ahhoz,hogy elvegyék az agyad,először is agyra lenne szükséged.-nyugtatta meg Odett,cseppet sem undokan,inkább kedvesen  .
* Huh. Tényleg. De jó nekem.
Második órát a cserediákokkal töltöttük.Mindenki kapott egy partnert. Én egy Helen nevű lánnyal alkottam egy csapatot.Hogy is mondjam,a külseje nemigazán tett rám jó benyomást.Gót volt.Szóval be akartam mutatkozni neki,így hát elővettem a zsebemből a szöveg,nem hangzott túl "németesen".Mikor befejeztem a szövegemet,Helen úgy nézett mintha egy másik bolygóról jöttem volna,hiába beszéltem hozzá a saját anyanyelvén.
* Einshuldigung,was sagst du?
Erre elismételtem még egyszer a szöveget.Be kell vallanom elég cikinek éreztem magam.Épp a mondandóm közepén tartottam,mikor Odett félbe szakított.
* Fejezd be! Ez nem is németül van.
* Hanem?!
* Mit tudom én,talán oroszúl.Linett becsapott. Képzeld mikor köszöntöttem őket mindenki rajtam röhögött. Nagyon leégtem. Szőrnyen éreztem magam. Nem is tudtam mit csináljak szégyenembe. Gyors inkább hátat fordítottam a németeknek és elindultam a suliba. Aztán valaki a hátamba kapaszkodott és Odett volt az. Vigasztalni próbált vagy mit. Aztán ott bent Odett elmesélte Aminak hogy mi történt és Amina kicsit ideges lett , de nem annyira mint szokott. :)
* Te kis izé!-mondta Ami Linettnek
* Mizé?-kérdezett vissza Linett
* Te kis...kis...-találgatott Ami * Te kis széles orrú békagyík!-mondta Ami. Tuti a Szent Johanna Gimiből vette...:) Mivel olvassa.. :)
* Hogy mondtad?-kérdezett vissza Linett
* Azt mondtam hogy széles...-kezdte Ami
* Orrú...-folytatta Odett
* Békagyík!-fejezte be Vanda. Mire mindannyian nevettek.
* Ezt neked Linett!-fordult meg Ami és rá csapott a fenekére XD
* Uh...fújj!-mondta Linett
Nagyon kedves volt Amitól hogy megint megpróbált megvédeni. De mindegy...már leégtem...ezellen már nem tudok mit tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése