2013. augusztus 29., csütörtök

41, fejezet 1/1 ♥

Másnap a suliban Ófőin a farsangról beszéltünk. Csak azt akartam elkerülni hogy a tanár ne kérdezze meg mik leszünk , mert akkor Linett már most megtudná. Azt akarom hogy farsang napján tudja meg. Szerencsére elkerültem azt hogy megkérdezze a tanár mert csak az osztály díszítésével foglalkoztunk. Mert Amina mindenképp föl akarta rakni a koponya fejeket a plafonra.
* De Ami! A csontvázak és a koponya fejek halowinra lennének jók!-mondta Odett
* Tudom! De a farsangra is kiválóak!-mondta Ami
Aztán a tanár még is csak megengedte Aminak hogy feltegye őket. Kicsit ijesztőek voltak hogy ott lógtak a plafonon , mint az igazi hullák. De próbáltam nem felfele nézni az elkövetkezendő 3 órában. A szünetben Ami , én és Vanda kimentünk Ami bicikliéhez mert mutatni akart valamit. Hát mutatott is. Egy hatalmas pókot vett elő a biciklikosarából ami akkora volt mint a két tenyerem. Én majdnem elájultam mikor megláttam mert utálom a pókokat és rosszul vagyok ha meglátok egyet is.
* Minek hoztad ide ezt a förtelmes állatot?-kérdeztem
* Hogy rá tegyem Linett fejére! Tegnap leszólta a mosómacikat és azt hitte hogy megússza a dolgot! Nem! Amina nem felejt!!-nézett egész ijesztően
* Hát oké!-mondta Vanda egész nyugodtan és elindult a suliba. Mi pedig utána indultunk a tenyér méretű pókkal. Fúúúj!! Töri órára épp beértünk. Amina Linett mögül kilökte a padból Kevint hogy ő oda ülhessen. Kevin meglepetten nézett Aminára aki csak annyit mondott halkan hogy bocs , aztán Kevin át ült máshova ahol volt hely. Kicsit röhögnöm kellett. :) Amina fölemelte a pókot Linett feje fölé majd a tanárra nézett aki csak írt a táblára. Ami pedig lassan a fejére tette. Mikor rajta volt és Veronika épp súgni akart valamit Linettnek, észre vette a nagy majd akkorát sikított hogy a mellettünk lévő osztályból is át jött a tanár és csapata. A mi osztályunkba is mindenki Linettet és Veronikát nézte majd ők is észre vették a pókot. A tanárunk közelebb megy Linetthez majd megfogja a pókot. Nagyon izgultam Amina miatt.
* Ki tette ezt Linett fejére?-emelte fel a pókot. Amina azonnal felugrik a padból
* Én voltam tanárnő!-vallotta be
* Tudod milyen büntetés jár ezért?-kérdezte a tanárnő
* Ófői? Igazgatói? Szaktanári?-kérdezgetett Amina
* Igazgatói! Na gyere!-mondta a tanárnő idegesen
* Ez az! A harmadig igazgatóim!-örvendezett Amina. Mi hárman pedig egymásra néztünk hogy most lehet hogy kicsapják Amit a suliból. Remélem nem. Szükségünk van rá.
* Lányok nem hagyhatjuk hogy kicsapják!-mondta Vanda
* Az nagyon rossz lenne!-mondta Odett
* Menjünk a igazgatói szoba elé és ha meghalljuk azt hogy ki akaják csapni mi bemegyünk és szépen megakadályozzuk!-mondtam majd mindenki bólintott és elindultunk. De Linett ezt sem hagyta hogy megoldjuk. Mert ő utálja Amit , ki nem állhatja.
* Ti meg hova mentek?-állt föl a padtól
* Az igazgatóiba! Megakadályozzuk hogy Amit kicsapják!-mondta Odett undokan
* Nem mehettek!-tette keresztbe a kezeit
* Nem tudsz minket megakadályozni!-toltam ki Vandát és Odettet az osztályból és elindultunk. Kicsit elbizonytalanodtam mert mi van ha a beszólásunk miatt mi is kapunk igazgatóit. De aztán eszembe jutott milyen lenne Amina nélkül a suli. Borzalmas. Szóval nem hagyhatjuk! Mikor már az infó teremnél voltunk ami már közel volt az igazgatóinál , Odett megállított.
* Mi van?-kérdeztem
* Csak az hogy mi van ha mi is igazgatóit kapunk ha benyitunk csak úgy?!-mondta Odett
* Ez igaz! Otthon engem kinyírnak!-mondta Vanda
* Nyugi lányok! Amináért megtesszük igaz?-kérdeztem erre mind a kettő nagyon sóhajt majd elindulunk az igazgatói ajtóhoz. Kicsit hallgatóztunk majd épp be akartunk nyitni , de ránk kiálltott az angol tanárnő. Annyira megilyedtünk hogy azonnal hátra fordultunk a tanárnő fele és ilyedten válogattam a fejemben a megfelelő szavakat. Nem jött ki egy hang se a számon.
* Mit kerestek ti itt az igazgatóinál?-kérdezte
* Hát....
* Várj ne is próbálkozz megmagyarázni! Be!-mutatott az igazgatóiba és beküldött minket. Ott bent javában ment a tárgyalás Amina ügyében. Mikor meglátott minket Amina kicsit elmosolyodott.
* Ezek 3-an az ön ajtaja előtt hallgatóztak!-jelentette be a tanárnő a dirinek
* Miért lányok?-nézett ránk a diri
* Csak mert...nem akarjuk hogy kicsapja Aminát!-mondtam , majd Amira néztem aki csak mosolygott tovább
* Igen! Nagyon rossz lenne nélküle!-mondta Vanda majd mellé ült a bőrkanapéra
* Nagyon "üres" lenne Amina nélkül ez a suli!-mondta Odett majd ő is oda ült Amiékhoz
* Hát lányok , teljesen feleslegesen mondtátok el ezeket a szép szavakat mert...nem akarom elküldeni Aminát!-mondta a diri
* Mi? Tényleg?-kérdezte Amina meglepődve
* Tényleg! Igaz sok olyan dolgot teszel ami nem valami megengedett az iskolámban , de mindenki szeret téged , és hogy őszinte legyek én is bírlak!-mondta a diri. Nekünk közben tátva maradt a szánk. Azért is mert (hála istennek) nem akarja kicsapni Amit , meg azért is mert bírja Aminát. Ezt nem tudtam volna elképzelni a diriről.
* Kössz diri bá!-dőlt hátra Amina a kanapén mosolyogva
* Na de most kifelé! Még tart az óra!-mondta a diri majd felálltunk
* Ja , 5 percig!-mondta Ami
* Ne szólj vissza! Na kifelé!-küldött ki minket a diri
Kint a folyosón megöleltük Amit és mentünk az osztályba.







2 megjegyzés:

  1. Naon vicces ez a rész! ( a pókos dolgot az IGAZI Ami egyszer már megcsinálta,még másodikas korában XD)Szép,hogy Rebi,Odett és Vanda kiáltak a barátnőjükért :)

    VálaszTörlés